Ryanair recrutează 100 de însoțitori de bord din România

Compania aeriană Ryanair va recruta 100 de însoțitori de bord din România, doar în luna ianuarie, conform unui comunicat de presă primit de echipa Vreau să fiu Stewardesă. Interviurile vor avea loc pe 5, 14 și 23 ianuarie și se vor desfășura prin intermediul firmei de recrutare și training Dalmac, afiliată companiei Ryanair.

Cerințe:

  • Fluență în exprimarea scrisa și orală în limba engleză
  • Persoană prietenoasă, deschisă și cu personalitate placută
  • Fără cazier, disponibil de a lucra imediat
  • Inălțime între 157 și 188 cm • In forma fizică bună, clinic sănătos
  • Apt pentru înot
  • Deținător pașaport european
  • Fără tatuaje vizibile (inclusiv uniforma cu mâneca scurtă)

 

“Din iulie 2014 până în prezent, am recrutat foarte mulți candidați din România. Am fost extrem de multumiți de feedback-ul primit și de nivelul candidaților. Acum ne întoarcem din nou în România pentru a recruta 100 de însoțitori de bord” a declarat Andrea Reger, managerul departamentului de recrutare al Dalmac. 

Mai multe detalii despre acest job gasești pe pagina firmei de recrutare CrewLink sau pe pagina Dalmac.

O analiză completă a contractului încheiat cu Ryanair (salarii, beneficii, costuri, training) poți citi aici.

Te poți pregăti pentru interviul Ryanair la cursul de pe 3 ianuarie. Te așteaptă o zi întreagă de probe și exerciții, astfel încât să participi la recrutare cât mai bine pregătit. Detalii aici. 

22 Comments
  • Silvia
    Posted at 11:02h, 18 decembrie Răspunde

    Ar recruta si 1000, ca doar cursantii platesc tot! Te costa aprox 5000 euro pe care tb sa ii investesti pana la prima plata…

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 17:14h, 19 decembrie Răspunde

      Buna Silvia,

      De unde ai informatia cu cei 5000 de euro? Din cate stim noi, taxele pentru cei care urmeaza trainingul sunt undeva in jurul sumei de 2000 de euro, iar din ianuarie trainingurile pentru Ryanair se tin si la Bucuresti, ceea ce mai diminueaza si din costurile de cazare pe care un cursant le-ar fi suportat daca urma trainingul intr-un alt oras din Europa.

      E bine ca toate informatiile pe care le prezentam aici sa fie cat mai corecte, astfel incat sa nu inducem pe nimeni in eroare si oricine ar vrea sa aplice sa stie dinainte cum stau lucrurile. Da, platesti pentru scoala de aviatie daca vrei sa fii insotitor de bord la Rynair, insa in momentul in care faci aceasta plata, ai un loc de munca asigurat. E alegerea fiecaruia daca vrea sau nu sa dea banii. Oricum, cred ca e mai avantajos asa decat o scoala de aviatie pentru care chiar platesti 5000 de euro si dupa nu iti garanteaza nimeni niciun loc de munca.
      Detalii pe larg despre contractul pe care il semnezi cu Ryanair puteti citi aici: https://vreausafiustewardesa.ro/ryanair/

      Bafta tuturor, sa zburati!
      Anca

      • Alex
        Posted at 17:51h, 19 decembrie Răspunde

        Nu cumva aproximativ 3300 eur +? 2100 scoala daca o platesti in avans, 700 cazarea, 500 inscrierea la curs? plus alte cheltuieli conexe (traduceri, legalizari, cheltuieli pe durata cursului)

  • Ana Maria
    Posted at 16:05h, 19 decembrie Răspunde

    Buna ziua!
    As dori sa stiu daca faptul ca nu am inca pasaport ar fi un impediment mare pt a aplica ca insotitor de bord pt Ryanair. Eu sunt in Anglia, am lucrat aici si nu am avut nevoie de pasaport pt ne accepta cu CI. Mi-as dori sa aplic, dar cum sa fac cu pasaportul? il pot face intre timp, trimitand prin fax o copie?
    Multumesc.

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 17:08h, 19 decembrie Răspunde

      Buna Ana-Maria,

      Nu e problema daca nu ai pasaportul in momentul interviului. Daca vei fi angajata, vei putea sa iti faci unul imediat dupa (dureaza 14 zile). Bafta!

  • ioana
    Posted at 15:50h, 20 decembrie Răspunde

    Alex, inscrierea la curs costa 300 euro, iar cursul 2000 euro daca alegi prima varianta, adica sa-l platesti cu toti banutii o data. Mai ai si a doua varianta, sa platestu cursul esalonat din salariul ca si steward, incepand din luna a 2-a pana in luna a 9-a cate 300 de euro pe fiecare luna. Despre ce cazare vorbesti? cursul se tine in Bucuresti, iar daca nu esti din Bucuresti nu cred ca pt 6 saptamani de curs platesti cazare asa mare, adica iti poti gasi chirie mai ieftin… important e ca iti ofera un loc de munca dupa acest curs, stiu ca la celelalte companii cursul este gratuit, dar fiecare companie cu politica ei..

    • Ana Maria
      Posted at 16:18h, 22 decembrie Răspunde

      Multumesc mult Anca!
      In cazul acesta, pot merge cu CI, nu?
      Astazi am primit confirmarea de a merge la un Assessment Days,pe 29 dec., pt Ryanair. Imi poti da cateva sfaturi? Cum as putea sa ma pregatesc mai bine? Si mi-au trimis un sablon de CV. Ar trebui sa il urmez pe acesta?
      Multumesc!

  • Silvia
    Posted at 21:00h, 22 decembrie Răspunde

    Momentan lucrez pt Ryanair, dar de indata ce voi implini un an la ei voi pleca. Altfel trebuie sa le mai dau bani pe post de daune.

    Costurile ar fi cam acestea:
    – 500 euro inscriere, care sunt nereturnabili
    – 700 euro cazarea, in cazul meu (dar in cam 90% din cazuri asa a fost pt toti colegii mei). Iar aici ti se asigura…nimic altceva decat un pat, chiar si camera o imparti.
    – aprox 500 euro ar fi un MINIM de subzistenta pe perioada training-ului, fiind vorba de o luna si jumatate
    – 1800 euro plata anticipata pt training sau 2450 euro daca alegi sa platesti esalonat

    Pe urma ti se aloca baza. Ajungi la baza! Din prima zi trebuie sa te ocupi de absolut tot, nu ti se ofera nici macar o noapte de cazare. Daca esti suficient de norocos incat sa nu trebuiasca sa stai la un hotel pana iti gasesti unde sa stai, un minim ar fi undeva la 600 de lire (Londra in cazul meu), pt o camera intr-o casa cu mai multe persoane. 300 ar fi un minim pe luna, dar pt inceput trebuie sa oferi si o garantie, deci dublu. Apoi ar mai fi inca o luna de trai pana la primul salariu, cum spuneau chiar ei pe site ar fi minim 200 lire/sapt, adica 800/luna. Iar daca nu esti “norocos”…adaugi si factura de la hotel.

    Eu am dat o suma rotunjita 5000 de euro, asta poate varia in functie de necesitatile si stilul de trai al fiecarei persoane, insa ieftin nu va fi deloc.
    Iar iarna, cand zborurile se imputineaza dramatic si personalul ramane acelasi ne obliga sa ne luam concediu fara plata si sunt cu lupa pe noi, ca la orice greseala sa poata concedia personalul. Suntem in perioada de proba pt un an!!! Mi-am vazut multi colegi concediati pt motive mai mult decat stupide. Pt orice ei pot sa invoce pur si simplu “they don’t folow the procedure”!

    Am fost incapatanata. Stiam ca nu va fi totul roz pt ca accepta mult prea multe persoane, oricine are banii este acceptat de fapt, dar credeam ca va fi o rampa de lansare spre oportunitati mai bune. Acum m-am decis sa merg sa le caut! Am facut mereu eforturi sa fiu aproape fara de greseala in munca mea si vad ca nivelul lor e unul f scazut, ceea ce ma tine acolo si pe mine.

    Iar daca ai si posibilitatile sa achiti tot ce e de achitat, nu va ganditi ca sunteti deja angajati! Cursul este unul foarte greu, extrem de drastic as spune, ceea ce – evident – este bine in domeniul acesta. Dar nu toata lumea trece! Iar daca ai trecut de partea de Initial training, prin contract deja esti obligat sa achiti cursul sau compania poate apela la firme specializate pt a te obliga sa platesti!

    Nu imi pare rau, a fost o experienta la urma urmei, insa nu stiu daca as face aceeasi alegere daca ar fi sa dau timpul inapoi. Probabil as sta cumintica si as incerca la alte companii, sunt chiar multe acum.

    Dar stiu ca parerea mea nu ii va opri nici pe altii! Cu totii probabil ne simtim datori sa vedem pe propria piele cum e. Nici nu e intentia mea sa opresc pe cineva. Eu dau doar detaliile!

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 21:28h, 22 decembrie Răspunde

      Buna din nou Silvia,

      Multumim mult pentru toate detaliile oferite aici. Cred ca sunt foarte importante pentru oricine isi doreste o astfel de cariera la Ryanair. Sunt sigura ca si ceilalti cititori iti vor multumi pentru aceste informatii.

      Dupa un an de experienta in aviatie, cred ca iti poti gasi usor un job la o alta companie care sa iti ofere conditii mai bune (accomodation, diurna pentru layover, salariu mai mare etc).

      Iti urez mult succes si sper sa ai o cariera lunga printre nori, zboruri usoare si pasageri relaxati!

      Anca

  • ioana
    Posted at 22:43h, 24 decembrie Răspunde

    Silvia, mi-as dori tare mult sa vorbesc cu tine… nu stiu cum am putea, nu vreau sa te deranjez, dar m-ai ajuta foarte mult sa ma decid. Momentan am un job in tara si nu stiu daca se merita sa-mi dau demisia, insa cum ai spus si tu, ma gandesc ca e o rampa de lansare… chiar as vrea sa vorbim mai multe…

  • florina
    Posted at 14:31h, 12 ianuarie Răspunde

    Buna,

    Este prea tarziu sa ma interesez de recrutarea de pe 23 ianuarie? Cand si unde va avea loc?

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 23:43h, 12 ianuarie Răspunde

      Buna Florina,

      Nu este tarziu. Trebuie sa aplici la ei pe site (linkul este indicat in articol) si sa astepti o invitatie de la ei.

      Succes!

  • Adelina
    Posted at 21:21h, 04 februarie Răspunde

    E 4 februarie. Au inceput sa tina training si la Bucuresti? multumesc!

  • Dragos
    Posted at 11:20h, 20 aprilie Răspunde

    Buna ziua. Stie cineva daca intreviul se desfasoara intr-o singura zi sau sunt necesare 2 zile. Multumesc frumos

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 18:04h, 20 aprilie Răspunde

      Buna Dragos,

      Interviul se desfasoara intr-o singura zi. Succes!

  • Mari
    Posted at 13:07h, 21 mai Răspunde

    Buna ziua,

    Dupa ce am citit toate informatiile de mai sus m-am decis sa va intreb daca este sigur 100% ca se tine cursul initial si la bucuresti. Eu vreau sa ma mut la Londra. Am lucrat si la Etihad si laWizz airsi pot sa va spun sigur ca este greu peste tot. Si la Etihad aveam reguli stricte …fiecare cum simte si cum crede ca ii este mai bine.
    Succes voua tuturor sa zburati cu ce companie vreti 🙂

    Multumesc si astept raspuns cu nerabdare

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 16:41h, 21 mai Răspunde

      Buna Mari,

      Din informatiile noastre, cursurile se tin si la Bucuresti. Compania insa te va anunta exact unde le vei face dupa interviu.

      Mult succes sa ai!
      Anca

  • beattrice
    Posted at 13:51h, 13 iunie Răspunde

    Doamna Anca Dumitrescu,pentru scoala de aviatie daca vrei sa fii insotitor de bord la Rynair.. Scoala se face in cadrul acestei companii? momentan trec anul 3 la facultatea de turism, apoi as vrea sa ma axez pentru insotitor la bord..ma ajuta la ceva facultatea?

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 12:19h, 15 iunie Răspunde

      Buna Beatrice,

      Nu ai nevoie de Scoala de Aviatie. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi un curs de pregatire si dupa sa mergi la interviuri.

      Te asteptam cu drag la cursurile noastre,
      Anca

  • beattrice
    Posted at 14:24h, 13 iunie Răspunde

    inainte de a lua parte la cursurile Dvs., trebuie sa am la baza o anumita scoala, pentru a putea devenii insotitor la bord? sau se axeaza pe burs si pe acceptul de la interviu?

    • beattrice
      Posted at 14:25h, 13 iunie Răspunde

      curs*

  • Mihaela
    Posted at 21:33h, 08 ianuarie Răspunde

    Doamna ANCA DUMITRESCU, va contraziceti in comentarii.
    O data o intrebti pe Silvia de unde are informatia cu cei 5000 de euro, si alta data ii multumiti pentru toate detaliile oferite aici, detalii in care enumera o suma rotunjita de 5000 de euro.
    Pana la urma unde va dati dreptate stimata doamna ANCA DUMITRESCU?
    Multumesc lui Dumnezeu ca nu am ajuns la interviu!

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.