Recrutare Ryanair la București pe 11 și 27 ianuarie

În luna ianuarie vor avea loc două interviuri Ryanair la București:

  • 11 ianuarie
  • 27 ianuarie

Așa cum ne-am obișnuit, interviul Ryanair se derulează prin intermediul companiei de recrutare și training Dalmac. Interviul Ryanair este de tip Assessment Day, ceea ce înseamă că trebuie să îți completezi aplicația online ca să primești o invitație la eveniment.

Îți recomandăm ca înainte să completezi aplicația online să ai pregătite pozele și CV-ul.

Interviul Ryanair: Cerințe

  • Fluență în exprimarea scrisă și orală în limba engleză
  • Vârsta minimă peste 18 ani
  • Persoană prietenoasă, deschisă și cu personalitate placută
  • Fără cazier, disponibil să lucreze imediat
  • Înălțime între 157 și 188 cm
  • În formă fizică bună, clinic sănătos
  • Apt pentru înot
  • Deținător pașaport european
  • Fără tatuaje vizibile (inclusiv uniforma cu mâneca scurtă)

Mai multe detalii despre interviul Ryanair găsești aici.

Mult succes!

Te putem ajuta să:

  • ai un CV perfect pentru aplicația on-line. Detalii aici
  • ai fotografii impecabile ca sa obții jobul de stewardesă. Detalii aici
[vc_message icon_fontawesome=”fa fa-plane”]

Rezervă-ți acum o sesiune de private coaching cu echipa Vreau să fiu Stewardesă și asigură-te că mergi pregătit la interviul Ryanair. Ai ocazia să exersezi probele de la recrutare, să afli informații esențiale pentru un interviu de succes și să primești răspunsuri avizate la întrebările tale. Detalii aici.

[/vc_message]

3 Comments
  • Alex
    Posted at 10:19h, 08 ianuarie Răspunde

    Locația interviului unde este?

  • Mihaela
    Posted at 21:38h, 08 ianuarie Răspunde

    Aveti mare grija!!!
    Va trebui sa scoati din buzunar o suma exorbitanta.
    Accesati acest link https://vreausafiustewardesa.ro/ryanair-recruteaza-100-de-insotitori-de-bord-din-romania/

    CITEZ:
    SILVIA – decembrie 22, 2014 at 9:00 pm
    Momentan lucrez pt Ryanair, dar de indata ce voi implini un an la ei voi pleca. Altfel trebuie sa le mai dau bani pe post de daune.

    Costurile ar fi cam acestea:
    – 500 euro inscriere, care sunt nereturnabili
    – 700 euro cazarea, in cazul meu (dar in cam 90% din cazuri asa a fost pt toti colegii mei). Iar aici ti se asigura…nimic altceva decat un pat, chiar si camera o imparti.
    – aprox 500 euro ar fi un MINIM de subzistenta pe perioada training-ului, fiind vorba de o luna si jumatate
    – 1800 euro plata anticipata pt training sau 2450 euro daca alegi sa platesti esalonat

    Pe urma ti se aloca baza. Ajungi la baza! Din prima zi trebuie sa te ocupi de absolut tot, nu ti se ofera nici macar o noapte de cazare. Daca esti suficient de norocos incat sa nu trebuiasca sa stai la un hotel pana iti gasesti unde sa stai, un minim ar fi undeva la 600 de lire (Londra in cazul meu), pt o camera intr-o casa cu mai multe persoane. 300 ar fi un minim pe luna, dar pt inceput trebuie sa oferi si o garantie, deci dublu. Apoi ar mai fi inca o luna de trai pana la primul salariu, cum spuneau chiar ei pe site ar fi minim 200 lire/sapt, adica 800/luna. Iar daca nu esti „norocos”…adaugi si factura de la hotel.

    Eu am dat o suma rotunjita 5000 de euro, asta poate varia in functie de necesitatile si stilul de trai al fiecarei persoane, insa ieftin nu va fi deloc.
    Iar iarna, cand zborurile se imputineaza dramatic si personalul ramane acelasi ne obliga sa ne luam concediu fara plata si sunt cu lupa pe noi, ca la orice greseala sa poata concedia personalul. Suntem in perioada de proba pt un an!!! Mi-am vazut multi colegi concediati pt motive mai mult decat stupide. Pt orice ei pot sa invoce pur si simplu „they don’t folow the procedure”!

    Am fost incapatanata. Stiam ca nu va fi totul roz pt ca accepta mult prea multe persoane, oricine are banii este acceptat de fapt, dar credeam ca va fi o rampa de lansare spre oportunitati mai bune. Acum m-am decis sa merg sa le caut! Am facut mereu eforturi sa fiu aproape fara de greseala in munca mea si vad ca nivelul lor e unul f scazut, ceea ce ma tine acolo si pe mine.

    Iar daca ai si posibilitatile sa achiti tot ce e de achitat, nu va ganditi ca sunteti deja angajati! Cursul este unul foarte greu, extrem de drastic as spune, ceea ce – evident – este bine in domeniul acesta. Dar nu toata lumea trece! Iar daca ai trecut de partea de Initial training, prin contract deja esti obligat sa achiti cursul sau compania poate apela la firme specializate pt a te obliga sa platesti!

    Nu imi pare rau, a fost o experienta la urma urmei, insa nu stiu daca as face aceeasi alegere daca ar fi sa dau timpul inapoi. Probabil as sta cumintica si as incerca la alte companii, sunt chiar multe acum.

    Dar stiu ca parerea mea nu ii va opri nici pe altii! Cu totii probabil ne simtim datori sa vedem pe propria piele cum e. Nici nu e intentia mea sa opresc pe cineva. Eu dau doar detaliile!

    Anca Dumitrescu ANCA DUMITRESCU – decembrie 22, 2014 at 9:28 pm
    Buna din nou Silvia,

    Multumim mult pentru toate detaliile oferite aici. Cred ca sunt foarte importante pentru oricine isi doreste o astfel de cariera la Ryanair. Sunt sigura ca si ceilalti cititori iti vor multumi pentru aceste informatii.

    Dupa un an de experienta in aviatie, cred ca iti poti gasi usor un job la o alta companie care sa iti ofere conditii mai bune (accomodation, diurna pentru layover, salariu mai mare etc).

    Iti urez mult succes si sper sa ai o cariera lunga printre nori, zboruri usoare si pasageri relaxati!

    Anca

    • Alex
      Posted at 00:06h, 09 ianuarie Răspunde

      Apreciez amabilitatea de a ne pune in tema :)) ;stiam si am mai citit despre ei,aceeasi parere o am si eu… Am vazut ca mesajul e scris in 2014,dar nu stiu cat de mult s-au schimbat lucrurile de atunci pana acum.

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.