Etihad Airways recrutează pe 3 noiembrie la București – Open Day

UPDATE: Compania aeriană Etihad Airways a anunțat schimbarea tipului de recrutare ce va avea loc la București pe data de 3 noiembrie. Deși inițial a fost programat un Assessment Day pentru această data, acesta a fost schimbat în Open Day.

Astfel, candidații sunt asteptați la Hotel Intercontintal, înregistrarea se face între ora 8 și 9, iar mapa de participare trebuie să conțină:

  • 2 copii ale CV-ului. Acestea trebuie să fie actualizate.
  • 2 fotografii de tip pașaport (fundal alb)
  • Registration form completat

*** Foarte important: Fiind vorba de un Open Day, oricine îndeplinește condițiile menționate de companie, se poate prezenta DIRECT la interviu, fara a mai fi nevoie să aplice în prealabil pe site-ul Etihad Airways.

Unde găsești Registration form?

  1. Click pe acest link 
  2. Click Cabin Crew – Worldwide Assessments
  3. Ai ajuns în pagina Job Details. Derulează pagina până la capăt, spre final găsești secțiunea More info…. și imediat sub ea găsești formularul.

Sau poți descărca formularul direct de la acest link: Registration Form 24 April 2014.pdf.

*Pe site-ul Etihad Airways, la secțiunea Open Day, este specificat că alte documente ce sunt necesare pentru acest tip de eveniment de recrutare sunt detaliate în secțiunea 1.5 a formularului Registration form.

Întrebări frecvente despre Open Day Etihad

Cei care au primit invitație pentru Assessment Day vor participa la interviu pe 3 noiembrie?

Dacă în invitația primită nu se specifică o altă dată a susținerii probelor sau nu primiți un e-mail de la companie cu alte instrucțiuni, atunci persoanele care au primit invitație vor participa la interviu pe data de 3 noiembrie.

Succes!

Articole despre Etihad Airways ce îți pot fi de folos:

“Cea/cel care va lucra pentru compania noastră va trebui să se ridice la așteptările oaspeților noștri și să reușească să-și îndeplinească sarcinile în fiecare clipă. Aceste cerințe au rădăcini adânc ancorate în tradițiile țării noastre. Cuvintele-cheie la care trebuie să se raporteze însoțitoarele noastre de zbor sunt: cultură, amabilitate, căldură și generozitate”,  spun cei de la Etihad pe site-ul lor.

“De la stewardesele Etihad Airways ne așteptăm să poată asigura siguranța oaspeților noștri, precum și îndeplinirea sarcinilor specifice cu grjă. Este necesar să afișeze dedicație, motivație și entuziasm oaspeților noștri, ajungând în final să fie un veritabil ambasador Etihad Airways și Emiratele Arabe Unite deopotrivă”, mai punctează aceștia.

Ce condiții trebuie să îndeplinească un candidat:

  • Vârsta minimă – 21 ani;
  • Să poată vorbi limba engleză fluent; orice altă limbă străină cunoscută e un avantaj;
  • Să poată înota fără probleme, chiar și în condiții dificile;
  • Să poată atinge 2,10 m înălțime fără încălțăminte, pe varfuri, cu mana dreaptă ridicată.
  • Să nu iasă în evidență niciun tatuaj și niciun piercing în afară de cel din ureche, purtat clasic în partea inferioară a lobului urechii atunci când poartă uniforma Ethiad Airways (nici bandajele și nici acoperirea acestora cu produse cosmetice nu sunt permise);
  • Să nu fi fost niciodată în închisoare pentru vreo ilegalitate;
  • Să aibă o prezență plăcută;
  • Să aibă calități excelente de interacțiune cu oamenii și de comunicare;
  • Să fie de acord cu regulile impuse de UAE visa GCAA;

Dacă îndeplinești toate condițiile acestea și nu vrei să mai pierzi nicio zi, aplică acum!

[vc_message icon_fontawesome=”fa fa-plane”]

Pregătește-ți limba engleză pentru interviu. Vino la cursul “English for Cabin Crew”, iar timp de 3 zile vei exersa limba engleză, vorbitul în public și vocabularul specific de aviație, astfel încât să fii mult mai pregătit de interviu. Înscrieri aici.

[/vc_message]

35 Comments
  • Daniela Mdn
    Posted at 14:06h, 05 octombrie Răspunde

    Buna! Spuneti-mi si mie unde pot sa aplic CV-ul la ei pe site..am intrat pe linkul de aici, am selectat Bucuresti din lista dar apoi imi deschide o pagina unde nu apare Bucuresti, doar United Kingdom, France si United Arab Emirates..Multumesc! 😀

    • cristina
      Posted at 16:44h, 05 octombrie Răspunde

      Buna,si mie aceeasi pagina imi deschide unde nu apare Bucuresti.

  • Carmen
    Posted at 06:38h, 06 octombrie Răspunde

    la fel patesc si eu……

  • Georgiana Ene
    Georgiana Ene
    Posted at 10:00h, 06 octombrie Răspunde
  • adriana
    Posted at 21:14h, 06 octombrie Răspunde

    Buna, as dori in viitor sa particip la un interviu in speranta de a ajunge stewardesa dar am inteles ca trebuie sa am un job in relatii cu clientii, iar eu momentan lucrez ca babysiter. Credeti ca as fi eliminata din cauza asta sau macar as avea vre.o sansa ?

    • Nicu
      Posted at 00:24h, 08 octombrie Răspunde

      Buna am aplicat si eu cv si cu o poza full size.dar nu am urcat o poza tip pasaport sau copie pasaport pentru ca nu am. si mi au dat mail ca nu este complet.trebuie sa imi fac pasaport? va multumesc

    • Georgiana Ene
      Georgiana Ene
      Posted at 16:53h, 08 octombrie Răspunde

      Buna Adriana,

      Atat timp cat esti bine pregatita pentru interviu si ce incadrezi in conditiile cerute de companiile aeriene, atunci nu vei avea probleme. Experienta ta ca babysitter iti poate fi de folos la interviu, caci recrutorii vor putea astfel vedea ca iti place sa lucrezi cu copiii, iar pe zboruri vor stii ca se pot baza pe tine cand vine vorba de acest aspect.

      Succes!

  • Valentina
    Posted at 19:26h, 08 octombrie Răspunde

    Buna, intrati pe pagina de Careers a celor de la Etihad si aplicati la postul de Cabin Crew chiar daca este o postare veche sau apare alt oras pentru ca intra automat in baza de date. Eu asa am fost selectata. Adresa este: http://www.etihad.com/en-ae/careers/search-and-apply/
    Referitor la expereinta ca si babysitter eu spun ca ar fi totusi relevanta daca o formulezi ca ceva important pentru jobul la care aplici. Si poti mentiona faptul ca experienta acumulata ar fi un avantaj pentru Etihad deoarece devii un candidat bun pentru rolul de Flying Nanny la bord, iar daca iti si plac copiii este un lucru pe care il apreciaza. Detalii despre Flying Nanny aici: http://www.youtube.com/watch?v=NjsHYi9lLY8. Succes!

  • Nicu
    Posted at 23:31h, 09 octombrie Răspunde

    Este bine ca ma baga si pe mine cineva in seama:))!

  • Chrisu
    Posted at 07:21h, 10 octombrie Răspunde

    * Nicu – daca ti se cer anumite documente pentru a aplica, nu este normal sa incerci sa le procuri?
    In loc de pasaport poti atasa BI ( le poti spune ca nu este inca gata pasaportul), dar poza tip pasaport iti trebuie.
    Orice interviu trebuie luat in serios, nu?

  • Andreea Stancu
    Posted at 09:43h, 10 octombrie Răspunde

    Buna ziua! Intrebarea mea este probabil prosteasca dar chiar nu stiu, sper ca ma puteti ajuta. Ma voi prezenta la Assesment day pe 3 octombrie. Este necesar sa aduci 4 poze tip pasaport cu tine. Acum intrebarea mea este, inteleg cum arata o poza tip pasaport, cum trebuie persoana sa fie incadrata, dar la ce dimensiune trebuie sa fie printata poza? Literalmente o poza mica tip pasaport (3.5 x 4.5 cm) sau o dimensiune normala de poza gen 9 x 12,7 cm?
    Va multumesc foarte mult!

  • Nicu
    Posted at 18:57h, 12 octombrie Răspunde

    andreea stancu da-mi add pe facebook paty nick .vreau sa vorbim mai multe

    • Andreea
      Posted at 12:14h, 16 octombrie Răspunde

      Buna, o sa particip si eu la Open Day la Etihad pe 3 noiembrie si as avea cateva intrebari, cine ma poate ajuta si pe mine? Este prima data cand incerc si am mari emotii.

  • aura
    Posted at 09:44h, 13 octombrie Răspunde

    Buna! Am si eu o nelamurire si daca ma poate ajuta cineva, daca acum este open day pot sa merg si eu? am fost acum 1 luna si mi-au trimis mail ca nu mai pot merge decat peste 6 luni..

    • Silviu
      Posted at 23:54h, 29 octombrie Răspunde

      aceeasi intrebare si din partea mea

  • Mihaela
    Posted at 10:12h, 13 octombrie Răspunde

    wow…sunt in ceata rau:(eu am primit invitatia si nu am niciun mail cu vreo modificare a datei de sustenere a probelor!pana la urma cum se va proceda?vom fi toti in aceesi zi ,cei care am primit invitatia impreuna cu cei care paticipa la open day?

    please help

  • Mihaela
    Posted at 10:48h, 13 octombrie Răspunde

    oare acest interviu se va desfasura pe parcursul a doua zile?

  • Andreea Stancu
    Posted at 13:28h, 13 octombrie Răspunde

    Buna Mihaela,

    Si eu am invitatie pentru Assesment Day cu ID number si cerinte aditionale fata de cele pentru Open Day. O sa ma prezint pregatita ca pentru un Assesment Day, cu toate documentele cerure in email.
    Oare fisierele atasate de mail trebuie printate si completate cu pixul sau completate digital in Adobe si printate?
    A mai fost cineva care sa stie?
    De asemenea, cred ca trebuie sa iti rezervi 2 zile pentru treaba asta.

  • Mihaela
    Posted at 13:34h, 13 octombrie Răspunde

    Multumesc pentru raspuns Andreea ,sa inteleg ca o vom lua de la capat cu selectia cv-urilor :))))

  • Chrisu
    Posted at 17:01h, 13 octombrie Răspunde

    Actele se completeaza cu pixul.

  • Mihaela
    Posted at 08:08h, 14 octombrie Răspunde

    Buna ,

    A participat cineva la un open day organizat de Etihad Airways pentru a ne putea impartasi si noua cum se va desfasura interviul?

  • cristina
    Posted at 11:33h, 16 octombrie Răspunde

    Buna,
    As vrea sa stiu si eu cum se va desfasura Open Day la Etihad,ce facem daca avem invitatie si formularele primite,le completam cu pixul?Cum atasam poza deoarece este in pdf,as vrea sa stiu pasii interviului daca acum va fi Open Day,trebuie sa primim telefon sau mail daca trecem la ziua urmatoare de interviuri sau o sa ni se spuna pe loc?

  • Amelia
    Posted at 15:51h, 21 octombrie Răspunde

    Buna,stie cineva cat o sa dureze intreaga sesiune de interviuri, in caz ca se trece de Assessment Day? Eu am aplicat online, dupa care am primit un mail in care mi se spunea sa imi rezerv un loc pt AD in locatia cea mai apropiata. Am ales Bucuresti, dar nu stiu pentru cate zile maxim sa imi
    rezerv cazare si zborul (locuind in acest moment in afara tarii)?

    Multumesc anticipat!

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 19:20h, 22 octombrie Răspunde

      Buna Amelia,

      Cel mai probabil recrutarea va dura 2 zile (luni si marti). Durata recrutarii depinde insa foarte mult de numarul participantilor la interviu. Daca vor fi putini (ceea ce ma indoiesc) exista posibilitatea sa dureze doar o zi. Insa, ca sa fii acoperita, ia-ti 2 zile pentru acest eveniment.

      Succes!

      • Amelia
        Posted at 19:48h, 27 octombrie Răspunde

        Mulțumesc foarte mult!!

  • Simona
    Posted at 09:50h, 24 octombrie Răspunde

    Daca am fost operata de cezariana acum 1 an si 8 luni, imi trebuie Pre-Employment Medical Examination Form?

    • Anca Dumitrescu
      Anca Dumitrescu
      Posted at 14:19h, 24 octombrie Răspunde

      Buna Simona,

      Acel formular se va completa dupa recrutare,in cazul in care treci cu succes de toate etapele interviului.

      Bafta!
      Anca

  • Mihaela
    Posted at 08:37h, 30 octombrie Răspunde

    Pana la urma cei care ati primit invitatia la recrutare ,veti trece nr id pe registration form>

    Multumesc ,

  • Fedora
    Posted at 14:05h, 30 octombrie Răspunde

    Buna!

    Am o nelamurire. La Open Day ne prezentam cu 2 copii de pe CV, 2 fotografii tip buletin si registration form, iar in caz ca vom fi selectati, ne prezentam a doua zi cu celelalte documente? Astept raspuns. Multumesc!

  • andreea vifor
    Posted at 11:31h, 31 octombrie Răspunde

    in caz ca il aveti pe undeva, faceti si voi un pustiu de bine si uploadati aici sau pe transfer fisierul de mai sus Registration Form 24 April 2014.pdf. pentru ca pe linkul ala nu merge iar pasii de mai sus pentru ca gasirea lui nu prea functioneaza. va multumesc. 🙂

    • Ioana
      Posted at 21:38h, 01 noiembrie Răspunde

      buna! Andreea Vifor, cum ai gasit formularul respectiv, nu il pot gasi din pacate iar acel pdf nu merge deschis. Multumesc frumos!

  • andreea vifor
    Posted at 11:40h, 31 octombrie Răspunde

    salut, l`am gasit. 🙂 – daca il vrea cineva va pot da un link. am o intrebare pentru adminele site`ului. sunt multe casute de completat pentru noi la care nu stiu exact ce sa fac. cateva exemple: online registration Id number (fiind open day nu m`am intregistrat la ei) si pe langa asta mai voi ultimele doua scrisori de recomandare, copie dupa diploma si scrisoare de intentie – asa scrie in acest pdf, trebuie sa tickuim noi casuta. care e treaba exact?

  • Lavinia
    Posted at 14:36h, 31 octombrie Răspunde

    Salut! Am si eu o nedumerire referitoare la modul de prezentare la OD. Initial se specifica prezenta cu 2 fotografii tip pasaport, 2 copii ale cv-ului si formularul completat. In sectiunea 1.5. a formularului apar tot felul de lucruri adiacente, spre exemplu full lenght photograpgh, si la sectiunea 1.5 / 10 – se cer 4 fotografii tip pasaport. Pana la urma cate fotografii sunt necesare?

    • Ioana
      Posted at 21:57h, 01 noiembrie Răspunde

      Gata, am gasit si eu formularul… 🙂

  • maria
    Posted at 08:46h, 07 decembrie Răspunde

    Bună , ştiu că a trecut 3 noiembrie , dar am o întrebare , există vreo problemă dacă sunt operată la ambele picioare (nu mai ştiu exact diagnosticul , asta s-a întâmplat acum 2 ani ) , plus că eu am 16 ani şi am timp de pregătire până la 18 – 21 de ani 😀 . Vă multumesc !

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.