Cum te poate ajuta un job de promoter/consultant vânzări să devii stewardesă?

La angajarea ca însoțitor de bord/stewardesă companiie aeriene NU cer candidaților să aibă experiență anterioară în aviație, însă se așteaptă ca aceștia să dețină o serie de calități și aptitudini care să se potrivească cu profilul membrilor echipajului de cabină. Vorbesc aici mai ales despre calități precum comunicare, spirit de echipă, adaptarea la situații limită, orientarea către client, un management foarte bun al timpului, diplomație și atenție la detalii.

Mai mult, orice experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un mare PLUS în CV-ul oricărui candidat la jobul de însoțitor de bord. Tocmai de aceea, îi sfătuim mereu pe cititorii și pe cursanții noștri care își fac planuri ca pe viitor să lucreze în aviație să încerce ca, între timp, să acumuleze cât mai multă experiență profesională în domenii care implică munca cu oameni: customer service, vânzări, comunicare, asistență socială, voluntariat etc.

Concret, cum te-ar putea ajuta un job ca promoter/consultant vânzări să devii un candidat mai bun, mai valoros pentru o companie aeriană?

Mai jos o să vă explic cum văd recrutorii candidații care deja bifează în CV-ul lor experiență de muncă în acest domeniu al relațiilor cu clienții și cum ar trebui să folosești asta în favoarea ta la interviurile cu companii aeriene:

1.Știi deja cum să vorbești cu un client, cum să reacționezi în situații limită, cum să rezolvi eventuale probleme cu clienții și cum să găsești mereu soluții

2.Recrutorii te văd ca pe o persoană matură, responsabilă, care, deși este foarte tânără, și-a dorit să acumuleze experiență, să fie independentă financiar și să își depășească limitele: gândește-te care este diferența între o persoană de 20+ de ani care are deja în CV-ul său trecute o serie de activități și experiențe în acest domeniu (de la joburi part-time sau project based de hosstess sau promoter, vânzări directe etc) și o persoană cu CV-ul gol. Întotdeauna prima va avea mai multe șanse de angajare și va prezenta mai mult interes.

3.Te dezvolți profesional și personal, înveți zilnic lucruri noi utile în cee ce privește relațiile cu clienții; Joburile de acest tip vin de foarte multe ori la pachet cu traininguri și cursuri de comunicare care te învață cum să comunici mai ușor, etichetă, depășirea emoțiilor, cum să faci o vânzare etc. Așadar, poți avea acces la diverse instrumente prin care să te dezvolți profesional și să capeți experiență. Orice curs și acces la informații noi e important atunci când te afli la început de drum.

4.Ai mai multă încredere în tine la interviul cu companii aeriene, stii cum să zâmbești mai mult și cât de importantă e postura corpului și atitudinea față de client: o persoană care a lucrat înainte ca promoter/hostess înțelege că zâmbetul e cea mai bună armă prin care ajungi la inima clientului și, de asemenea, înțelege importanța unui limbaj al corpului adecvat. Toate acestea devin un automatism, parte din jobul tău, așa că îți va fi mult mai ușor când participi la un interviu pentru jobul de însoțitor de bord să afișezi aceste calități; o vei face natural, de la sine, ca urmare a experienței tale anterioare.

5.Poți veni cu o serie de exemple din experiența ta în cadrul interviului final cu recrutorii companiei aeriene: în procesul de angajare ca stewardesă, recrutorii vor să testeze exact dacă deții calitățile despre care tu menționezi în CV și cum te raportezi tu la clienți, cerându-ți să detaliezi o serie de situații/experiețe din cariera ta, în care fie ai fost nevoit/ă să împaci un client supărat, fie a trebuit să rezolvi un conflict sau când ai depășit așteptările unui client în ceea ce privește serviciile pe care i le-ai furnizat. Exemple de întrebări pe care le poți primi la interviu:

Tell me about a time you dealed with an angry/unsatisfied client?

Tell me about a time you solved a conflict at work?

Tell me about a time when you worked very well with your colleagues?

Tell me about a time when you went the extra mile for a client?

Așadar, în momentul în care tu ai trecut prin astfel de experiețe, vei avea și ce să împărtășești recrutorilor. Vei putea oferi detalii și informații relevante despre cum ai manageriat astfel de situații limite, astfel încât să le arați recrutorilor calitățile tale și cât de potrivit ești pentru jobul de însoțitor de bord.

IMPORTANT: orice experiență de muncă în domeniul relațiilor cu clienții este extrem de utilă pentru candidații la jobul de însoțitor de bord. Joburile de hostess/promoter sunt o oportunitate și vin la pachet cu un program flexibil, care să îți permită să și studiezi în paralel (dacă ești la liceu sau student) și în același timp să ai o sursă de venit deloc de neglijat.

Așadar, plănuiește-ți cariera în aviație pas cu pas. Pentru că:

PAS CU PAS AJUNGI SĂ ZBORI!

Dacă ești în căutarea unui job în domeniul customer service, care să te ajute să evoluezi și să faci primii pași spre visul de a lucra ca însoțitor de bord la o mare companie, avem o recomandare pentru tine: agenția Fieldstar, partener Vreau să fiu Stewardesă,  îți poate oferi o serie de oportuniți de angajare pentru joburi project-based, part-time sau full time, în funcție de disponibilitatea ta, toate în domeniul relațiilor cu clienții & vânzări. De asemenea, vei beneficia de traininguri utile, care să te ajute să evoluezi în permanență și de beneficii salariale pe măsură.

Pentru toate oportunitățile din compania FieldStar, îți recomandăm să iei legătura prin mail sau telefon cu Alexandra (0735012801 sau alexandra.bucataru@fieldstar.ro)

Mai multe despre Fieldstar poți afla și din acest video: https://www.youtube.com/watch?v=G_QJuJJue-w&feature=youtu.be sau un simplu search pe hipo.ro te ajută să descoperi pozițiile deschise acum: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/139694

No Comments

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.